Bunga Hati
Home About Follow


HI ;)
TuanRumah ^^


Hi Azira. 17's. Taken. Taiping.

Mine.
Mohd Fahmi, I Love You.!

Credit
Thank You!

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa. Basecode by Arrien Amani. Edit by Mirai Yume.
Ulik Kenangan XD
Friday, November 21, 2014 | 0 Sakura(s)
Assalammualaikum, Hii. Lama rasanya ta merapu dlam blog ni. Maklum laa sekarang tgah busy dok exam spm. Pecah kepala na study hari-2, now tinggal lagi 2 paper sebelum freedommmmmmmmm XD Lat paper 2/12, org lain smuanya habis awal. Jelly gilaa ah tegok org merdeka dulu, yg kita kena perah otak smpai 2/12. Tape laa, demi masa depan kita harungi apa jua rintangan, hahaha nampakan poyo kat situ.

Okay, back to the entry. Actually na cerita pasal haritu pergi teman mat botak outing. Hehee now fahmi da ada gelaran baru 'MatBotak'. Dia ckup marah kalau panggil dia mat botak *kesah apa aku ;p Time na pergi teman dia outing tu ta rancang langsung, sbb tade transpot lagi jauh kan, malas na pikir. Semuanya planning last minit. Pagi sbtu tu baru konfem jadi pergi ke taa, hahaha dia punya laa risau aku ta bleh pergi. And tht day kiteorg datinggggg, lepas dua bulan lebih ta jumpa. Dari pukul 10 pagi amik dia dekat kem smpai pukul 6 ptg barru hantar dia balik kem. Hahaha sakan berjalan nya, maklum laa org tu duk dlam kem lama sngat smpai tatau dunia lua ni. Merata kiteorg jalan, makan+makan+makan, then karok smpai 2 ja. Thankyou biy sbb belanja smua hahaha. Lepas karok, teman dia main snoker. dia ckp da lama ta main snooker. Dia ni sblum masuk recrut, snooker tu ibarat awek dia. Hari-2 time masa na main snooker jaa. Mengantuk aih aku tegok dia main snooker, bukan bidang aku ahh snooker-2 ni. Dgn tempat snoker tu bukan main romantik lagi, sejuk gelap, mengundang aku untuk tidur, hahahaha.






Totally love you, miss you muchh. Ttau mcm mna kalau hg tiba-2 tinggal aku wee. Aku cuba bayangkan, and......... Benda bodoh jugak aku pikir. Hg ingatkan janji kita fahmi, hehe aku harap kita sama-2 tunaikan janji kita. //Kita rancang semua benda, jodoh ajal mmg akan datang sendiri dkat kita. Tapi jodoh kalau kita ta cari dia takan dtg sendiri. Kalau ada jodoh ada laa kita, kalau ta dak jodoh, mungki Allah na anugerahkan yg lagi baik untuk kitaa ;)