Bunga Hati
Home About Follow


HI ;)
TuanRumah ^^


Hi Azira. 17's. Taken. Taiping.

Mine.
Mohd Fahmi, I Love You.!

Credit
Thank You!

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa. Basecode by Arrien Amani. Edit by Mirai Yume.
sedih.
Monday, October 6, 2014 | 0 Sakura(s)
Assalammualaikum. Hi, lama plak rasanya ta update blog, baru harini na menaip. Klau bkn sbb ada msalah, tadak maknanya na jengok blog ni. Hati ni sedih sayu ralat, smuanya bercampur-2. Dala harini raya ke-2, banyaknyaa dugaan. Dugaan paling kaw bila da siap elok da pegi tegok fahmi, last minit ta jadi, punah harapan tau dak, dok nages ta habes-2. Kereta da ada tapi tadak sapa na bwk. Yg fahmi plak ta memahami langsung hati ni. Boleh plak call marah-2, dala hati tga punah dia call marah-2 tanya jadi dtg ke ta. Mau ta bebai dibuatnyaa. Lempaq phone, nages trus tidur, itu jaa yg mampu aku buat. Aku punya pulun usaha na pergi tegok hg tau dak biy, sampai habes idea aku pikir tau. Aku ingat na pergi naik moto ja, tapi aku takut nati hg marah. Dala semalam ada excdnt teruk mmg ta ah aku na pergi sendiri kan. Eeee kenapa laa harini hg ta memahami aku langsung. Kalau hg ada depan mata ni mmg aku da tumbuk-2 muka hg biy, betul punya ni au cakap. #GERAM! Puas hati aku da luah perasaan aku kat sni. Nati hg balik, baca laa sampai muntah.




//Gambar raya semalam. Malas na kaa apa. Bye